top of page

Ayuh Mendaftar Kelas Bersama Ever PdPR!

Updated: Sep 28, 2021



Pendidik perlulah mencari alternatif untuk memastikan kesinambungan proses pengajaran dan pembelajaran di kala dunia sedang berhadapan dengan pandemik Covid-19. Justeru itu, aplikasi Ever PdPR merupakan salah satu platform yang direka khusus untuk membantu para guru dan pelajar untuk memudahkan proses pengajaran dan pembelajaran di rumah (PdPR) secara PERCUMA.


Oleh itu, di bawah ini disertakan panduan kepada pelajar untuk mendaftar kelas secara maya menerusi aplikasi Ever PdPR. Mari belajar bersama Ever PdPR!


Panduan Kepada Para Pelajar : Cara Untuk Mendaftar Kelas

 

Panduan mendaftar kelas dan pemperibadian.

Ikuti tutorial info grafik di atas untuk mendaftar kelas anda menerusi aplikasi Ever PdPR. Jika terdapat sebarang masalah ketika sesi pendaftaran dan penciptaan Pemperibadian, sila nyatakan isu anda dan emel ke contact@ever-technologies.com .


 

Meskipun berdepan dengan cabaran bagi meneruskan proses pendidikan secara atas talian, diharapkan para guru dapat mencari solusi untuk menarik minat para pelajar sepanjang sesi pembelajaran sekaligus menjadikan proses PdPR ini lebih mudah dan menyeronokkan.


121 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page